sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Hiusprojektia

HELLOOUU! taas on vierähtänyt yli viikko viime postauksesta hupsista vaan, mutta nyt uutta yritystä kehiin! Mä ajattelin kertoo teille niinkin mielenkiintoisesta asiasta kun mun hiukset ja vaalentaminen, joka saa mut aina näkeen enemmän ja enemmän punaista!

Mulla on luonnostaan todella tummansuklaanruskeat hiukset ja olen alkanut vaalentamaan tukkaani noin 5-vuotta sitten. Haaveilin ennen sitä oikeesti varmaa jokaisena vuoden päivänä olevani joskus vaaleakutrinen barbietyttö hihi (todellisuus jotain aivan muuta). Sitten Karoliina 14-vee päätti marssia parturiin ja huijasi äitilleen, että ottaa vain muutaman raidan päähän. Lopputuloksena parturista tullessani oli oranssinkeltaiset hiukset. Äiti sai slaagin ja minä lähdin innoissani esittelemään kaverilleni hiuksiani "KATO OON BLONDIII!!" ... "ÖÖ, OKEI..HIENOT!". Siitä hetkestä lähtien vierähti noin vuosi, että sain oikeasti vaaleat hiukset.

Mun piti tulla kertoon teille vaan tästä mun kaksviikkoo sitte tapahtuvasta värjäyksestä, mutta hyppäsinkin yhtäkkiä viiden vuoden päähän. Anyway, löysin just mun uuden lempparivärin pari viikkoo sitte marketista. Suomessa on aiemmin myyty schwarzkopfin samaa sarjaa olevia tuotteita, lukuunottamatta tätä platinablondia. Kaikkien näiden värien lopputulos on ollut ainakin itselläni ketainen, tai sit oon muuten vaan epäonnistunut värjääjä.


Tää väripakkaus lupas kovasti, että tulos ei olis kellertävä näiden kahden vasemmanpuoleisen hiusnaamion ansiosta, jotka tuli pakkauksen mukana. Värjäsin hiukset ja laitoin toisen naamioista päähän. Sen jälkeen menin föönään tukan ja olin saamassa sydärin; keltainen tukka!! ylläripylläri.

Ajattelin odotella aamuun asti, että saan laittaa toisen naamioista päähäni seuraavassa pesussa ja jätin suosiolla koulupäivän väliin. Seuraavassa pesussa annoin ton naamion vaikuttaa enemmän kuin suositteluaika oli ja laitoin sen lisäks vielä monta kerrosta hopeeshampoota päälle. Ja sen jälkeen vielä hopeahoitoainetta monesti. Lopputulokseen olin tyytyväinen! Sain ihan platinan tukan ainakin tosta päältä, vaikka se olikin kovan vaivan takana. En suosittele väriä, jos et jaksa tapella hiuksiesi kanssa. Ja lopputulos:




Sori noi huonot kuvat, otin ne kiireessä nopeasti! Mulla on hiukset sivulle laitettu letillä niin siksi ne näyttää hieman lyhyiltä.

Nyt salille hop hop ja sen jälkeen kaverin kanssa syömään. Kivaa päivänjatkoa! :)

29 kommenttia:

  1. Toi väri on täydellinen! musta tuntuu, että sulle sopii kaikki värit ku oot niin kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii! :) mä en osaa sanoa tohon mitään, mutta ainakin tällä hetkellä viihdyn vaaleessa.

      Poista
  2. Ihana kaulahuivi, mistä oot ostanut sen? ja oot älyttömän kaunis, älä välitä kateellisista ihmisistä, jotka tulee heittään tänne jotain julkisuustyrkky juttuja. Ne yrittää vaan pahottaa sun mielen ja sitä ne haluaa että tuut surulliseks. Jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos =) apua en nyt oikeesti muista yhtään mistä oon ostanut sen?! mut varmaa h&m tai gina. Niin, en tiedä mitä hyvää ihmiset saa siitä itselleen, että tulevat arvostelemaan tietämättöminä tollaisia juttuja, mutta tuollaiset ihmiset ei lopu koskaan valitettavasti. :D

      Poista
  3. ai että mikä väri, mäki haluuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon =) oon kans kerrankin lopputulokseen ihan tyytyväinen!

      Poista
  4. onko noi hopeeshamppoot hyviä ja mistä oot ostanu ne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi lila shamppoo sokoksesta ja hoitoaine Fanletista :) toimii!

      Poista
  5. Yhtä valkonen tukka ku mun mummolla! Ei siis enää kauheen blondi..

    VastaaPoista
  6. Oon aina halunnu ton värisen tukan mut en ikinä saa ku aina tulee vaa kellertävä :( osaisiks sanoo miten onnistuisin saamaan just ton väriset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen osaa sanoa, kun en tiedä minkä väriset hiukset sul nyt on :) Mut ihan perus vinkkinä, että paljonpaljon hopeeshamppoota, vaahtosävytteitä ja vaalennusainetta!

      Poista
  7. heiii mikset voi postailla useammin? olis niin kiva tietää susta ja sun elämästä enemmänkin :) eikä tää kommentti oo tarkoitettu mitenkään pahalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On paljon kiireitä, joten en kerkeä niin paljoa postailemaan vielä :(

      Poista
  8. Hyvin osaan asiani ilmaista, silloista poikaystävääni siis...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha mitä juttua taas :D tollaset kommentit ei kuulu tänne blogiin, että jos on jotain asiaa niin lähetä kirje tai kerro se vaikka savumerkeillä, whatevöööör!

      Poista
  9. Oot tosi nätti ja noi sun hiukset on ihan täydelliset:)!

    XX Elizabeth
    meant-2-happen.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Ihanan väriset hiukset, tein just itsekin postauksen hiusteni väristä, tosin noin kauniin blondia väriä en ikinä itse saavuttanut :) Liityn ehdottomasti lukijaksi, kun kirjoitellaan samantyyppisistä asioista, tervetuloa seurailemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, sullakin tosi kivan väriset hiukset! :) ei ole oikeasti vaikea saada tämän värisiä kun ajattelee, että olen luonnostani tumma ja silti nyt näin vaaleat. Ja kiva kuulla, että tykkäät blogistani vaikka en sitä paljoa vielä ole kirjoitellutkaan :)

      Poista
    2. Tykkään kyllä sun tyylistä:) No mä olen tumma luonnostani kanssa, mutta mulle ei tule noin vaaleat :( kokeiltu on kyllä :) no toivott. jaksat kirjoitella :D

      Poista
    3. Voi kuule, ei tää väri kyllä kolmea viikkoa kauempaa pysy kun alkaa taas kellertään! mun mielestä tollaset luonnollisen vaaleet on aivan ihanat ja niihin sopiikin jo sellainen tummempi juurikasvu tuomaan kontrastia kun taas tälläsissä näyttää suttuselta :D mutjoo, täytyy tällä viikolla kirjotella!

      Poista
  11. Hei, missä on se ihana mökkipostaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnistuin vahingossa poistamaan sen :( arvaa vaan harmittaako kun tein sitä niin kauan!

      Poista
  12. Aivan ihanan väriset hiukset sulla :)!

    nataliaoona.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos :) mut niin on sullakin tosi kivan väriset !

      Poista
  13. Ihanan vaalee :) . Itellä kans vaalennusprojekti menossa, mahdollisimman valkoseen taas tähdätään. Alotin punasesta ...:P.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siinä on aina hermoja raastava projekti edessä ja mäkin aloitin ihan tummasta, mutta odotus palkitaan :) toivottavasti tuottaa lopulta tulosta, good luck!!

      Poista