tiistai 29. toukokuuta 2012

Blondi vs Brunette


Keräsin muutamia julkkistyylejä ennen ja jälkeen muutoksen:

Kim Kardashian
 


Nicole Richie

Alena Shiskova


Beyonce

Tässä nyt olis muutamia mitä löysin netistä ennen ja jälkeen! Mitäs mieltä ootte näistä muutoksista, kumpi on HOT ja kumpi NOT? Mä kallistun aikalailla tohon vaaleempaan lookkiin ainakin näiden naisten osalta ja kuvien perusteella mitä netistä löytyi. Paljon raikkaampi ja freshimpi fiilis mun mielestä kun on vaaleampi tukka.

Mulla on ollut itsellä tummat hiukset joku 5-6 vuotta sitten ja täytyy kyllä sanoa, että en ole katunut päivääkään, että olen värjännyt itselleni vaaleamman tukan! Tietenkin sitä tulee päiviä jolloin ajattelee, että haluaa hieman vaihtelua, sillä vaaleeseen väriin on niin vaikea sekoittaa tummaa väriä sekaan. Mulla on muutenkin luonnostaan "oliivi-iho" eli sellainen, joka on myös talvisin pohjaväriltään ruskea, joten siitä syystä kaipaan välillä hieman hiekanväristä ja tummempaa liukuvärjäystekniikkaa hiuksiini, joka tasapainottaisi ruskean ihon hiuksiin paremmin. Jotenkin mun silmään ei oo kauheen kaunista, kun aika monella suomalaisella on valkoinen iho ja tosi tumma tukka, niin siinä tulee sellainen kalpee lakana-fiilis. En silti missään tapauksessa halua yleistää, sillä sehän riippuu täysin ihmisestä ja kaikilla on omat mielipiteet tämänkin asian suhteen. :)

Okei, oletetaan nyt että kaikki ihmiset ovat tarkkoja jostain asioista ulkonäössään. Joillekkin on tärkeetä, että meikki on aina hyvin ja viimeisen päälle huoliteltu sentilleen. Jotkut eivät voi lähteä minnekkään ilman, että vaatteet ovat viimeisen päälle tiptop ja uusinta huutoa. Joillakin taas on pakkomielle ripsistä tai kynsistä. Mä taas kuulun siihen ihmisryhmään, jotka ovat tunnettuja "hiuskriiseistä" ja siitä, että hiusten täytyy aina olla hyvin kun lähtee juhlimaan tai muuten vaan ulos. Enkä nyt tarkoita tällä sitä, että jaksaisin laittaa hiuksiani johonkin kouluun tai kaupassakäyntiä varten, vaan yleisellä tasolla. Onko ketään kohtalotoveria vai oonko mä ainut joka on pimahtanut näihin hiusongelmiini?

Suunnitelmissa olisi varata parturiaikaa luottokampaajalle parin viikon sisällä, kunhan saisin vain aikaiseksi? :D Haluaisin jotain luonnollisempaa vaaleaa taas vaihteeksi hiuksiini ja netissä selaillessani löysin muutamia varteenotettavia vaihtoehtoja, jotka voisin printata kuviksi ja kiikuttaa kampaajalleni:


Marisa Miller


Marisa Miller

Karolina Kurkova - Victoria's Secret Shopping Event

Karolina Kurkova


Lauren Pope


Pia Pakarinen

Siinä tuli nyt muutama esimerkki millaista väriä seuraavaksi lähdetään hakemaan hiuksiini. Mitään suuria muutoksia ei siis ole tulossa, hieman vain erilaisia vaaleen ja hiekan sävyisiä raitoja hiuksiin upotettuna. :) Mitäs pidätte näistä hiuksista ja mikä väri näistä oli mielestänne paras? Mulle voi myös lähettää lisää jotain kuvia kivan värisistä hiuksista kommenttiboksin puolelle ja heittää ehdotuksia kehiin. Otan vinkkejä mielelläni vastaan kunhan väri pysyy vain tarpeaksi vaaleana. ;)

18 kommenttia:

  1. Sulle sopis just tollaset hiukset kun Marisa Millerillä ja tollain, että värjättäs tyvee asteen tummemmaks ni korostais vielä enemmän sun kauniita kasvonpiirteitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeei kiitos ! =) sellasta mä aattelin lähtee hakemaankin ja saa nähä mihin me päädytään kampaajan kans.

      Poista
  2. mitä ihmettä!! oon aina ihmetellyt ja miettiny, että kuka susta tulee mieleen mutta nyt se selkis kun olit laittanut tänne ton marisa millerin kuvan :D jotenkin tulee mieleen pia pakarisen ja marisa millerin sekotus! tän on pakko olla joku deja vu haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^poistin vahingossa jonkun anonyymin lähettämän kommentin kun olin julkaissut sen ! laita tulemaan uudestaan kun tänne eksyt =)

      ja toiselle anolle, että HÄÄÄH ?! taaas yks ihminen, joka sanoo mua pia pakarisen näköseks, olen kuullut ton meinaa ennenki :D ja tosta marisa millerin yhdennäkösyydestä et voi olla tosissas millää, koska en nää kyl itessäni mitään samaa !! mutta jos olet tosissas niin kiitän kovasti, olen hyvinhyvin otettu =)

      Poista
  3. Joo kyllä noissa kaikissa kuvissa vaalea on mun mielestä parempi! Laitahan sit ennen&jälkeen-kuvat kun oot käyny kampaajalla :) Niin ja muuten, miks poistit sen aiemman postauksen? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo laitan kuvaa sit ku oon tullut kampaajalta :) ja siks poistin sen koska mulla meni hermo ku en saanut lisättyä sitä kuvaa tatuoinnistani ja siihen tuli lukeen joku "error" miljoona kertaa peräkkäin :D koitan laittaa siit kuvaa joskus myöhemmin tänne!

      Poista
  4. Mäkin kallistun enemmän blondiin näissä muutoskuvissa! Yleensä oon aina ajatellut, että tumma tukka on paremman näköinen, mutta nyt joudun syömään sanani kun näin nämä upeat muutoskuvat! :-D

    http://dancingonmyown-petra.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. joo sama juttu täällä, vaikkakin mä taas aina ollut sitä mieltä, että vaaleet paremmat :)) mutta makuja on monia !

    VastaaPoista
  6. Nuo Kimin vaaleat hiukset on aivan ihanat :) Ite huomenna aattelin jotain samanlaista värjäillä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NE ON!! mulle kans mielellään koska tahana tollaset hiukset, jos joku vain osais tehdä sellaset :)

      Poista
  7. Onko tää blogi loppunut?

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä vaaleammat hiukset on ehdottomasti näyttävämmät! Kun katsoo noita julkkiskuvia, joissa on tummat sekä vaaleat, niin selvästi upeammat on vaaleat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kans sitä mieltä, että noi vaaleet erottuu niin selvästi edukseen näillä kuvassa olevilla ihmisillä, jos vertaa tohon tummempaan sävyyn! :)

      Poista
  9. Löysin sun blogin äsken ja tajusin et oon nähny sut! Oot käyny meillä shoppailemassa ;D haha, sun hiukset on aivan ihanat tällä hetkellä!! :))

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, tuskin tätä voi erään blogiksi kutsua kun en ole moneen kuukauteen kirjoitellut :D inspiraatio hakusessa! Aijaa, missä olet töissä, jossain vaateliikkeessä vai?! :) ja kiitos!

      Poista