torstai 8. marraskuuta 2012

Täällä taas!

Noniin, oliskohan tässä jo tarpeeksi taukoiltu blogin puolella jo lähes puolen vuoden ajan.. Oikein hävettää, mutta tällänen huoleton tohelo mä vähä olen! Täällä on varmaan yhtä paljon elämää kun jääkaudella.

Anyway, mä olen kokenut ja tehnyt paljon lähes tämän puolen vuoden aikana. Oon valmistunut koulusta, viettänyt maailman parhaan kesän ihanien ihmisten kanssa, saanut uusia ystäviä/kavereita, matkustellut, ollut parissa eri työssä ja ehkä loput jääkin sitten historiaan, etten liikaa paljasta ;) ei vaiskaan! Oon mä paljo paskaa niskaan myös saanut, mut sehän menee aina sillai et mitä enemmän sitä niskaan tulee, niin sen kovempaa noustaan ja mennään eteenpäin!!


Ajattelin ensin, että olisin tehnyt kesästä erillisen postauksen ja lisäillyt paljon kuvia kesän varrelta, mutta valitettavasti se materiaali ei ole kovinkaan julkaisukelpoista ja lähes jokaisessa kuvassa esiintyy läheisiä ihmisiä, enkä haluaisi julkaista kuvia kavereistani täällä ainakaan lupaa kysymättä!
Joten saatte tyytyä mun pariin pärstäkuvaan, ettei vain pelottava naamani unohtuis vahingoskaan keneltäkään!


Hei miksei toi kuva käänny oikeinpäin?! No ei se mitään, toivottavasti jollain on mahdollisuus kääntää näyttö nurinpäin.

Vihaan ehkä eniten olla kuvattavana ja lisätä itestäni kuvia, joten en jaksa laittaa enempää, tää tuskin ketään haittaa mitenkään suunnattomasti! Tosin mulla on kyllä koneella ihan kiitettävästi kuvia laidasta laitaan, joita voisin alkaa purkailemaan tänne blogiin jossain vaiheessa, jos uskallan, jaksan, viitsin. Vaikeeta.

Ja hei mulla olis yksi pikkanen pyyntö teille nimittäin; Jos siellä ruudun toisella puolella on elämää, huutakaa HEP ja kertokaa mulle ihan-mitä-vaan POSTAUSTOIVEITA???!! Kaikenlaiset toiveet on tervetulleita tännepäin ja mä haluan saada mun inspiraation takas tähän blogiin ja se onnistuu parhaiten teidän avulla!

Nyt meen kaivaan salikamat esille ja lähden vetäseen treenit! Sen jälkeen ilta jatkuuki mielenkiintosesti lauantain promo keikkaan tutustuen. En halua taas jättää asioita viime tinkaan, joten päätin tehdä ne kerrankin tällai "epäkaroliinamaisesti" ajoissa. Ja mä niin tiedän kun huominen ilta (perjantai) koittaa, että mulla on ihan muut jutut mielessä kun promoon perehtymiset, joten....

Heido!





16 kommenttia:

  1. Kerrro vaikka koulusta ja valmistumisesta, jos se vaikka inspirois mua käymään koulun loppuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kertoo :) mulla ei oo vaan kauheen lämpimiä muistoja tuolta koulusta, mutta täytyy yrittää!

      Poista
  2. haha Derya saanut sinutkin kusetettua itelleen lukijaks kommentoinnilla ihanasti ja arvonnoilla joita ei suorita edes loppuun.. :/ itse ainakin laitoin asetuksista etten oo enään hänen lukija...niin jospa menis itteensä kun huomaa että lukijat hävii. ja ku sulvähä lukijoita nii oot helppo "uhri" :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no en oo oikeestaan edes alottanutkaan kunnolla tätä blogia, kun vasta viis postausta tehnyt täs vuoden sisällä... Ja ihan siks mä oon deryan lukija, kun mielestäni hänellä on hyvä blogi, enkä kyllä koskaan alkaisi kehujen takia lukemaan kenenkään blogia :))

      Poista
  3. Voisiks tehdä postausta vaikka ruokavaliostas ja siitä mitä treeniis kuuluu, kun näytät olevan tosi hyväs kunnos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin ainakin yrittää väsäillä jotain sellasta, koska kaikki treenijutut kiinnostaa mua tosi paljon :)

      Poista
  4. Oot tosi nätti ja ihanat hiukset btw!:)

    lets-get-glamorous.blogspot.com
    XX Elizabeth

    VastaaPoista
  5. Vitsi miten upea olet :) Ja tee vaikka joku "day with me" postaus ja päivän asu -kuvat ja postaukset olis kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoista =) joo ainakin tuolla päivän asu- postauksella voisin aloittaa ja sen jälkeen miettiä toisen toteuttamista. Kiitos hyvistä ideoista!

      Poista
  6. oi että ku oot kaunis!!! :) ja upeet hiukset! mäki haluun tollaset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voin kertoa, ettei kannata haluta näitä :D ja kiitos, säkin olet kaunis!!

      Poista
  7. Olet kyllä niiiin kaunis :) pakko alkaa seuraa sua, musta tuntuu että sulta tulee hyviä postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kun jaksatte kannustaa, saan tästä paljon voimaa! ja puhu vaan omasta puolestasi nättimys :)

      Poista
  8. sun pitäis päivittää useammin, koska täällä kävis paljon lukijoita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postaus tulossa tulevalla viikolla =) ja tälläiset kommentit tuovat aina lisämotivaatiota tähän juttuun, kiitos siitä!

      Poista