perjantai 1. maaliskuuta 2013

Pitkästä aikaa!

On taas vierähtänyt muutama kuukausi eteenpäin, näköjään! Ajattelin laittaa taas kaiken kiireen ja viisi kertaa viikossa olevien treenejen piikkiin, mutta kai tämä on vaan taas tätä aikaansaamattomuutta, ainakin mun kohdalla.



Itseasiassa oon ihan hukassa tän koko homman kanssa, enkä oikein tiedä mihin päin/linjalle rupeisin tätä blogia kehittelemään? Mua kiinnostaa todella paljon urheilut, ruokavaliot ja muut jutut, sillä aion myös kouluttautua tälle alalle. Toisaalta taas en osaa yhtään sanoa kiinnostaako siellä ruudun toisella puolella olevia ihmisiä nämä jutut? ja jottei nyt unohdettaisi kokonaan sanaa TOISAALTA, mä kirjoitan niistä aiheista mitkä ovat lähellä mun sydäntä ja osana arkea. Mutta, toisaalta... miksi mä ylipäätään kirjoittaisin niistä, jos ketään ei kiinnosta? On tämä vaikeaa, kertokaa mulle mitä haluatte? 



Voin toki myös kertoa mielipiteitä erilaisista kosmetiikkatuotteista ja kirjoittaa uusista ostoksista laidasta laitaan, mutta en haluaisi kirjoittaa mitään kauhean pinnallista blogia, sillä se ei vaan ole mun juttu. En siis tuomitse millään tavalla ihmisiä, jotka kirjoittavat kyseisiä blogeja, päinvastoin. On hienoa, kun joku jaksaa kuvailla päivänasuja ja tehdä erilaisia meikkipostauksia, niistä saa erittäin paljon inspiraatiota! Enkä nyt muuten tarkoita tällä sitä, että olen avaamassa täällä koko elämääni, en todellakaan. Ystävien ja läheisten ihmisten naamat pysyvät poissa täältä, näin on parempi kaikille. 


 
 Ihanaa kun tulee taas kevät ja valoisammat ajat! Se tarkoittaa siis kovasti työntekoa, sillä tulossa on paljon erilaisia messuja, promoja ja edustustapahtumia. Sen lisäksi haen erästä toista työtä tällä hetkellä, sillä sopimukseni edelliseen työpaikkaan päättyi Tammikuulla. Toivotaan, että lykästäis muakin jossain vaiheessa nimimerkillä maailman p*skin tuuri!! :D Yleensä asennoidun jo pessimistisesti valmiiksi kaikkiin juttuihin, joten emmä tuu korkeelta putoamaan, jos näin kävis!
Mulla on kyllä kieltämättä aina ollut niin hyvä elämänasenne, että parempaa saa etsiä, haha. ;)

Lisäsin mun dorkakuvia tekstejen väliin sen toivossa, että JOKU jaksais lukea mitä mä kirjoitan loppuun asti!

Tänään olis perjantai päivä ja tähän mennessä oon saanut aikaseks käydä vetääs aamun treenit kaverin kanssa, hoidellut kaupungilla asioita ja vienyt mun pikkupalleron lenkille. Tänään pitäis saada aikaseks kiinnittää verhot (??) ikkunoihin ja käydä kaupas ennen kuin alan kokkaamaan kavereille herkkuruokaani (varmasti todella herkullista, jos poltan kanatkin aina pannulla pohjaan).. Yhden valkoviinipullon vois myös erittäin sivistyneesti korkata, että jaksaa aamulla skarppina salille. Ei tuota ongelmaa, sillä vietin tipattoman tammikuun ja helmikuun aikana en myöskään juonut paljoa, wuhuu! 

Mä nyt lähden tästä kaupunkiin päin ja näin! Kertokaa ihanat mielipiteitä millaiseksi haluatte, että kehittelisin blogiani?  ja tää legendaarinen kysymys, että onko siellä edes ketään enää?!

Hyvää viikonloppua kaikille, 

Karoliina

13 kommenttia:

  1. näytät olevan tosi hyvässä kunnossa! olis kiva tietää enemmän sun ruokavaliosta ja treeneistä. Itse parhaillaan yritän treenailla kesäkuntoon ja lukisin mielelläni vinkkejä täältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo juttua siitä tulossa tänne myöhemmin, varmasti! :) ja kiitos sulle!

      Poista
  2. Voi kun sulla on ihanat hiukset!! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana tukka!! onko sulla clipsit? kuinka pitkä tukka sulla itselläs on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! =) Itselläni on suurinpiirtein samanpituinen tukka, kuin nuo clipsipidennykset, mutta päässyt sen verran ohentumaan blondaamisen jäljiltä, että käytän niitä vain tuuhennoksena!

      Poista
  4. Millä dieetillä oot? vai miten syöt salin kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole millään dieetillä, pyrin syömään tervellisesti ja monipuolisesti noin kuusi kertaa päivässä pieniä annoksia! Kerään salilla lihasmassaa (kiinteytän kroppaani), joten täytyy syödä kunnolla, muuten siitä punttien nostelusta ei ole mitään hyötyä, jos nälkiinnyttää itsensä =)

      Poista
  5. Koskas teet uutta postausta vai kerranko kuussa vain kirjoitat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin tehdä pääsiäisen jälkeen, sillä ennen sitä en kerkeä millään! Olen menossa messuille töihin moneksi päiväksi ja muutenkin nyt työn puolesta paljon matkustelua. Pyydän kärsivällisyyttä, sillä aion kirjoitella jatkossa enemmän =) Kiitos!

      Poista
  6. Hitsi oot nätti ja sulla on ihana tukka! =)

    http://polishedxpink.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Hienot hiukset ! :)

    http://jennijennina.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista